Δυο λογία για κάτι το διαφορετικό.

Η δολοφονία του Παύλου φύσσα, συγκλόνισε ένα μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης. Μέρος το οποίο, έμενε αδιάφορο, ως και σιωπηλό, όταν οι φασίστες έσφαζαν μετανάστες. Μάλλον έπρεπε να σφάξουν Έλληνα, για να καταλάβουν πόσο σάπιο είναι το ποιόν τους. Για όποιον έχει θέση ενάντια στο φασισμό, βλέπει αξιοζήλευτο, το να πεθάνεις όρθιος από τον εχθρό σου έχοντας και τα άντερα να πεις κάτι αντίστοιχο, όπως ΄΄φύγετε εσείς και πάω εγώ να τους σταματήσω΄΄.

Όμως, ο εμετός που ξεχύθηκε τις υπόλοιπες μέρες, πρώτα πρώτα ξεμύτισε από το πορνοσέλιδο του hiphop.gr όπου για ακόμα μια φορά σκεφτικέ(?) να κάνει ρεπορτάζ στα πρότυπα των αστικών Μ.Μ.Ε. Έτσι οι ‘’τεράστιες πολίτικες διαστάσεις’’ που παρουσίασαν, δεν ήταν άλλο από εκφωνήσεις κομμάτων, όπου αναμενόμενα (καταδίκαζαν τη βία από όπου και αν προέρχεται ). Πάλι καλά, από τα party και τα καγκουριλίκια, δεν πετάγεσαι απότομα στις πολιτικές αναλύσεις. Από κει και έπειτα, η κουβέντα που έλαβε χώρο, δεν ήταν προσωποκεντρική αλλά γενικότερα κινήθηκε γύρω από της συνθήκες και τα αίτια. Με αναμενόμενες τοποθετήσεις ,όπως όλοι περίμεναν, από τη μέση απολίτικη χιπ χοπ αφρόκρεμα. Αποτέλεσμα ήταν, να καταλήξουν σε αυτό που έκαναν τόσο καιρό , δηλαδή τραγούδια και συναυλίες κατασκευάζοντας μια τέλεια ‘’βαλβίδα αποσυμπίεσης’’. Όμως, το πιο εμετικό ήταν τοποθετήσεις τύπου:

‘’είναι παράλογο να βρίζεις τον υπουργό δημοσίας τάξης, όπως ακουστικέ’’.
Μην ξεχνάμε ότι ο φασισμός αποτελεί το ‘’μακρύ χέρι’’ του κράτους. Το οποίο με τη σειρά του γνωρίζει, πότε θα λύσει τα σκυλιά του. Αν οι φασίστες δεν ήταν στο προσκήνιο, η κοινή γνώμη θα μπορούσε να αναγνωρίσει τη φασιστική συμπεριφορά στις πράξεις της κυβέρνησης, όπως τη καταστολής κοινωνικών εκρήξεων, την κοινωνική και οικονομική εξαθλίωση, την επιστράτευση εναντίον τον απεργιών, τα πογκρόμ στους μετανάστες ως στρατόπεδα συγκέντρωσης και αλλά τόσα. Έτσι και η καταδίκη του φασιστικού κόμματος (μια και ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρετε) είναι μια κίνηση που τους βολεύει να επιβεβαιωθούν ως δημοκράτες, σύμφωνα πάντα με τη θεωρία τον δυο άκρων, που από ότι φάνηκε, βρίσκει σύμφωνους και τους χιπχοπαδες.

‘’είναι μια καλή αρχή’
Είναι ιδιαίτερα παράλογο, εφόσον αναθέτεις στους μπάτσους και το ίδιο το σύστημα που γεννάει το φασισμό, να σε προστατεύσει από τους φασίστες. Με αυτήν την ‘’αρχή’’, δε γνωρίζεις, πως τέλος θα έχει το μαχητικό κομμάτι της κοινωνίας. Το οποίο, τάζεται ενάντια σε κράτος, κεφαλαίο και φασίστες.

‘’δεν θα στείλουμε άλλα παιδιά στα σφαχτάρια’’
Αυτή η εμετική τοποθέτηση, έσκασε από το πουθενά. Τα σημερινά παιδιά είναι στο δρόμο, στα οδοφράγματα, συγκρούονται με το κράτος και κυνηγάνε φασίστες στις γειτονιές και στο κέντρο. Έχουν διακινδυνέψει το τομάρι τους, πολύ περισσότερο από ότι περιγράφουν όλοι μαζί στα τραγουδάκια τους. Δεν περίμεναν κανένα Big Daddy να τους πει τι να κάνουν ούτε το κράτος να τους προστατέψει από τα σκυλιά του.
Η θεωρία των ‘’δυο ακρών’’, για την οποία σκούζει σύσσωμη η άρχουσα τάξη (και συμφωνεί η hip-hop αφρόκρεμα), είναι ιδιαιτέρα αβάσιμη, εφόσον εξισώνει αυτούς που πολεμάνε το σύστημα και τα τσιράκια του τους φασίστες, με τους ίδιους τους φασίστες και το σύστημα που τους γεννάει .Όπως δηλαδή, κατά την ίδια λογική, τους πιο εξαθλιωμένους της κρίσης, που ευελπιστούν να κατασπαράξουν τα αφεντικά, με τα ίδια τα αφεντικά και τους υπηκόους τους. Ουσιαστικά πρόκειται για δύο κόσμους σε σύγκρουση. Με διαφορετικές αφετηρίες και ξεχωριστούς στόχους. Πέθανε κάποιος από αυτούς που σκοτώνουν το διαφορετικό, με ένα τελείως διαφορετικό τρόπο, αφού αυτός δεν λάκισε. Αλλά όλοι αυτοί μαζεύτηκαν για να μην κάνουν τίποτα διαφορετικό από αυτό που ξέρουν να κάνουν τόσο καιρό… μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.

Η ίδια η ύπαρξη της εξουσίας είναι φασισμός από μόνο του. Η δολοφονία του killah-p είναι πολιτική δολοφονία των από πάνω στους από κάτω κι όχι μεταξύ συμμοριών. Η απάντηση δεν θα είναι μεμονωμένη στείρα βία, μια και ο αντιφασιστικός αγώνας είναι κομμάτι ενός ευρύτερου αντικαθεστωτικού αγώνα.

χωρίς κανόνα από λάθος εποχή

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: